Πλατφόρμα Help Desk του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας του Πανεπιστημίου Κρήτης
Σκοπός της πλατφόρμας Help Desk είναι η απάντηση ερωτημάτων και η παροχή πληροφοριών σχετικών με τη λειτουργία του ΕΛΚΕ, τις διαδικασίες διαχείρισης έργων και τις παρεχόμενες υπηρεσίες του ΕΛΚΕ.
Η πλατφόρμα ΔΕΝ χρησιμοποιείται για την κατάθεση συγκεκριμένων αιτημάτων στο πλαίσιο των έργων που διαχειρίζεται ο ΕΛΚΕ (π.χ. αποδοχής διαχείρισης, έγκρισης προϋπολογισμών, σύναψης συμβάσεων, ανάθεσης προμηθειών, πληρωμής, έκδοσης αποφάσεων κλπ.) για τα οποία οι Επιστημονικά Υπεύθυνοι/ες των έργων είτε καταθέτουν τα προτυποποιημένα έντυπα του ΕΛΚΕ, είτε χρησιμοποιούν την εφαρμογή web-Rescom.
Σε κάθε ερώτημα αποδίδεται ένας μοναδικός αριθμός δελτίου, ο οποίος χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση της πορείας του ερωτήματος και της απάντησής του. Επίσης, η πλατφόρμα παρέχει πλήρη αρχεία και ιστορικό όλων των ερωτημάτων που έχουν υποβληθεί.
Για την είσοδο στην πλατφόρμα:
- Χρήστες που διαθέτουν ιδρυματικό λογαριασμό του Πανεπιστημίου Κρήτης (τύπου uoc.gr), μπορούν να συνδεθούν με τα στοιχεία αυτού του λογαριασμού (e-mail και κωδικός πρόσβασης).
- Χρήστες που δεν διαθέτουν ιδρυματικό λογαριασμό του Πανεπιστημίου Κρήτης μπορούν να στείλουν το ερώτημά τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση ticket.elke@uoc.gr, μέσω της οποίας το ερώτημα διοχετεύεται αυτόματα στην πλατφόρμα.
Η χρήση της ηλεκτρονικής διεύθυνσης ticket.elke@uoc.gr από τους χρήστες με ιδρυματικό λογαριασμό, συνιστάται να αποφεύγεται, με εξαίρεση τις περιπτώσεις που έχουν πρόβλημα πρόσβασης στον ιδρυματικό λογαριασμό.
Χρήσιμοι σύνδεσμοι στους οποίους μπορούν να αναζητηθούν απαντήσεις, πριν υποβληθεί ερώτημα στο Help Desk, είναι οι ακόλουθοι:
- Οδηγίες για την ηλεκτρονική εφαρμογή διαχείρισης έργων web-resCom και διάφορα βοηθητικά εργαλεία θα βρείτε εδώ.
- Οδηγίες Διαχείρισης Έργων και τον Οδηγό Χρηματοδότησης & Διαχείρισης του ΕΛΚΕ θα βρείτε εδώ.
- Για Συνήθεις Ερωτήσεις πατήστε εδώ.