Πλατφόρμα Help Desk του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας του Πανεπιστημίου Κρήτης

Σκοπός της πλατφόρμας Help Desk είναι η απάντηση ερωτημάτων και η παροχή πληροφοριών σχετικών με τη λειτουργία του ΕΛΚΕ, τις διαδικασίες διαχείρισης έργων και τις παρεχόμενες υπηρεσίες του ΕΛΚΕ.

Η πλατφόρμα ΔΕΝ χρησιμοποιείται για την κατάθεση συγκεκριμένων αιτημάτων στο πλαίσιο των έργων που διαχειρίζεται ο ΕΛΚΕ (π.χ. αποδοχής διαχείρισης, έγκρισης προϋπολογισμών, σύναψης συμβάσεων, ανάθεσης προμηθειών, πληρωμής, έκδοσης αποφάσεων κλπ.) για τα οποία οι Επιστημονικά Υπεύθυνοι/ες των έργων είτε καταθέτουν τα προτυποποιημένα έντυπα του ΕΛΚΕ, είτε χρησιμοποιούν την εφαρμογή web-Rescom.

Σε κάθε ερώτημα αποδίδεται ένας μοναδικός αριθμός δελτίου, ο οποίος χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση της πορείας του ερωτήματος και της απάντησής του. Επίσης, η πλατφόρμα παρέχει πλήρη αρχεία και ιστορικό όλων των ερωτημάτων που έχουν υποβληθεί.

Για την είσοδο στην πλατφόρμα:

Η χρήση της ηλεκτρονικής διεύθυνσης ticket.elke@uoc.gr από τους χρήστες με ιδρυματικό λογαριασμό, συνιστάται να αποφεύγεται, με εξαίρεση τις περιπτώσεις που έχουν πρόβλημα πρόσβασης στον ιδρυματικό λογαριασμό.

Χρήσιμοι σύνδεσμοι στους οποίους μπορούν να αναζητηθούν απαντήσεις, πριν υποβληθεί ερώτημα στο Help Desk, είναι οι ακόλουθοι:

Άνοιγμα Νέου Αιτήματος
Παρακαλούμε δώστε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες, ώστε να σας βοηθήσουμε καλύτερα. Για να ενημερώσετε ένα εισιτήριο που υποβλήθηκε προηγουμένως, συνδεθείτε.
Άνοιγμα Νέου Αιτήματος
Έλεγχος Κατάστασης Δελτίου
Παρέχουμε αρχεία και ιστορικό όλων των αιτημάτων υποστήριξης που διαθέτουμε στο παρελθόν και ολοκληρώσαμε με απαντήσεις.
Έλεγχος Κατάστασης Δελτίου
Αυτός ο ιστότοπος βασίζεται σε προσωρινά cookies για τη λειτουργία του. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
OK

Φόρτωση...